Zapytaj o wycenę Druku!
Dlaczego Twoja strona powinna być responsywna?
Większość użytkowników korzysta z internetu za pomocą urządzeń przenośnych, takich jak smartfon lub tablet. Według statystyk ze stron naszych klientów – użytkownicy mobilni stanowią nawet 35% ze wszystkich odwiedzin na stronach.
W takim razie co zrobić żeby Twoja strona internetowa czytelnie wyświetlała się na takich urządzeniach i dostosowywała się do ich rozmiarów? Odpowiedź jest prosta – storna powinna mieć responsywny kod.
(więcej…)
Decydując się na umieszczenie strony internetowej w sieci, niezbędny jest odpowiedni dobór domeny internetowej. Dlatego też przygotowałam kilka wskazówek, które pomogą w dokonaniu prawidłowego wyboru. (więcej…)
Dnia 22.03.2013 w życie weszły nowe przepisy dotyczące polityki Cookies. Niezależnie od stosowności nowych przepisów, za nieumieszczenie na swojej stronie odpowiednich zmian wprowadzonych przez ustawę, grożą poważne sankcje pieniężne, które sięgnąć mogą nawet 3% dochodów.
(więcej…)
Wizerunek firmy w sieci, to przekonanie o Twojej firmie, jakiego nabiera klient (były, obecny, lub potencjalny), poprzez dane o firmie zawarte w Internecie. To, w jaki sposób ukazane zostaną informacje o produktach, usługach i historii Twojego przedsiębiorstwa, ma ogromny wpływ na jego przyszłe losy i dalszy rozwój. Dlatego warto jest zadbać, aby Twoja marka, poprzez wszystko, co jest o niej zawarte w sieci, kojarzyła się z czymś zaufanym, dobrym i skutecznym. Dlatego też, przedstawię poniżej, kilka najważniejszych zasad, których należy przestrzegać, aby wizerunek firmy w sieci nigdy nie stracił na znaczeniu. (więcej…)
Fanpage to ogólnodostępny profil Ciebie lub Twojej firmy, zakładany na znanych portalach społecznościowych, który w znaczący sposób podnosi popularność Twojej strony internetowej, Ciebie i twoich usług. Przygotowaliśmy kilka najważniejszych porad, dotyczących prowadzenia Fanpage’a na najpopularniejszym portalu wszech czasów czyli na facebooku. (więcej…)
Wielu z Was zapewne obiło się o uszy, kreowanie wizerunku firmy za pomocą Twitter’a. Czym jednak jest legendarny Twitter i w jaki sposób może przyczynić się do wzrostu popularności firmy? (więcej…)
Obecnie bardzo popularne stały się blogi firmowe, czyli rodzaj firmowego pamiętnika, z tą różnicą, że nie jest on sekretny, a ogólnodostępny. Wzrost popularności takiej formy reklamy wynika z bardzo dobrego wpływu na wizerunek firmy, jaki niesie ze sobą blog. Nie jest jednak sztuką założyć bloga firmowego, sztuką jest prowadzić go w sposób ciekawy dla klienta. Dlatego też umieszczam tu kilka niezbędnych wskazówek, przydatnych podczas prowadzenia bloga firmowego: (więcej…)
Czym jest logo?
Najprościej rzecz ujmując, logo to graficzny znak spełniający najczęściej funkcję towarową, informacyjną, a także marketingową. Jest to chyba jeden z najstarszych elementów identyfikacji wizualnej, gdyż jego początki sięgają, aż czasów starożytnych, gdy pierwsi kowale wykuwali prymitywne logotypy na mieczach i zbrojach. (więcej…)
Czym jest wizytówka?
Wizytówka to niewielkich rozmiarów druk akcydensowy, którego historia sięga XV wieku, gdy pełnił on jedynie funkcję społeczną. Bardzo szybko jednak zauważona została funkcja biznesowa wizytówki, toteż na chwilę obecną, ten niewielkich rozmiarów kawałek papieru jest jednym z podstawowych elementów identyfikacji wizualnej osoby lub firmy. (więcej…)